Tota la informació sobre la nostra feina municipal

Al portal de la Crida per Granollers-CUP trobareu tota la informació relativa a l'activitat que desenvolupem dins de l'Ajuntament de Granollers així com altres dades i informacions relacionades amb l'assemblea oberta.

Al portal de la Crida per Granollers-CUP trobareu tota la informació relativa a l'activitat que desenvolupem dins de l'Ajuntament de Granollers així com altres dades relacionades amb l'assemblea oberta i sobre qüestions institucionals i del municipi que anem detectant. A banda de comunicats i articles d'opinió, trobareu per exemple l'apartat Informes on es facilita endreçades per temàtiques tota la documentació i altres dades del nostre dia a dia dins de la institució i del nostre treball de transformació des del municipi.

A banda d'informar sobre tot el que pugui ser d'interès públic, l'objectiu d'aquest portal és exercir la nostra tasca a la institució amb total transparència i perquè tothom ens pugui fiscalitzar, tal com marca el codi ètic que varem subscriure l'abril de 2015 en el marc de la candidatura municipalista a l'Ajuntament de Granollers.