La PAH torna a vèncer a Granollers

Victòria en l'ocupació de Caja Extremadura a Granollers

La PAH de Mataró, amb el suport de la PAH de Granollers i el conjunt de PAH del Vallès Oriental i el Baix Montseny, aconsegueix la suspensió de la subhasta de l'habitatge d'una família de Mataró prevista per al 21 de març i el compromís de negociació a un nivell suficient d'interlocució per aquest cas i altres futurs que puguin sorgir mitjançant l'ocupació d'una oficina de Caja Extremadura de Granollers.

Ahir a dos quarts d’onze del matí desenes de persones convocades per les diferents PAH del VO i de Mataró van ocupar l'oficina de Caja Extremadura situada al carrer Girona de Granollers, les voreres i part de la calçada propera L'objectiu era aconseguir la suspensió de la subhasta de l'habitatge d'una família impossibilitada per continuar pagant les quotes de la hipoteca i forçar la negociació a l'entitat bancària. Fins ara i durant quatre mesos, la resposta de Caja Extremadura ha sigut que el director de l'oficina no tenia competències per negociar i que no podien facilitar cap forma de contacte amb algú de l'entitat amb capacitat de decisió.

Durant l'ocupació d'ahir, la primera resposta de Caja Extremadura, integrada a l'actualitat en Liverbank, va ser totalment negativa. Un cop va constatar la voluntat de les persones de la PAH de romandre a les oficines el temps que fos necessari fins a aconseguir els objectius de l'ocupació, el director de Comunicacions de Liverbank va comunicar telefònicament des de Madrid, ratificant-ho per escrit a través de correu electrònic, la suspensió de la subhasta de l'habitatge de José María P. O. i que ell mateix, amb el director de zona, seran els interlocutors per negociar en aquest cas i en altres similars.

Un cop més s'ha demostrat que SÍ QUE ÉS POSSIBLE i que l'organització i la mobilització, amb el suport del conjunt de la ciutadania, que avui, un cop més, s'ha percebut massivament amb els veïns, els vianants i els automobilistes, és l'únic camí per defensar el dret de totes les persones a un habitatge digne.

PAH GRANOLLERS