La CUP fa una donació a la caixa de resistència de la plantilla de Valeo

La Crida per Granollers-CUP ha destinat 952,53 € a la caixa de resistència de la plantilla en lluita de la planta de Valeo a Martorelles, en vaga indefinida des del 30 de juliol. La donació s'ha fet al compte corrent que les treballadores i treballadors van obrir per poder sufragar l'aturada de la seva activitat i el campament permanent de protesta davant l'anunci de Valeo de traslladar la planta vallesana.

Aquesta aportació solidària forma part del compromís adoptat per l'assemblea de la Crida per Granollers-CUP de destinar al llarg de l'any un 33% de la subvenció del Grup Municipal a diferents lluites i organitzacions socials.

La donació solidària es realitza, just després que, en el darrer Ple, l'Ajuntament de Granollers hagi defugit fer cap aportació econòmica a la caixa de resistència, tal com proposava la moció de suport a Valeo aprovada per altres municipis de la comarca. El PSC, fent ús de la seva majoria absoluta, va desestimar l'al·legació de la Crida per Granollers-CUP de mantenir en els acords el compromís de "fer una aportació econòmica a la caixa de resistència de Valeo-Martorelles, per destinar als treballadors en vaga que per això no percebin el seu sou".

Des de la Crida per Granollers-CUP es fa una crida a totes les persones a títol individual o col·lectius que vulguin solidaritzar-se amb la lluita de la plantilla de Valeo a fer una aportació econòmica a la caixa de resistència en la mesura de les seves possibilitats per poder sufragar el manteniment de la vaga i a les persones vaguistes i possibles despeses legals, entre d'altres.

El número de compte de «Valeo no es tanca» és ES38 2100 0357 5002 0020 7769.

Solidaritat amb qui lluita!

Forma part del compromís adoptat per l'assemblea de la Crida per Granollers-CUP de destinar el 33% de la subvenció del Grup Municipal a diferents organitzacions i lluites socials.