Inscriu-te al cens per a les primàries

Vine a la seu de la CUP a Granollers i inscriu-te al cens per poder triar els candidats de la CUP-Crida Constituent per al 27S.

Cartell inscripció cens primàries

Les eleccions primàries hauran d'escollir les deu persones que encapçalaran la llista de la circumscripció de Barcelona i les cinc que encapçalaran les llistes de Girona, Lleida i Tarragona.

Els i les militants de les organitzacions que donen suport a la candidatura i hagin fet arribar el cens a l'organització rebran un correu electrònic amb un enllaç per votar telemàticament. Si no voten per aquest sistema, podran votar presencialment als col·legis electorals habilitats el dia 26 de juliol a la seva circumscripció. Podeu consultar la llista i horaris.

Les persones simpatitzants, majors de 16 anys, tenen dues opcions:

• inscriure's presencialment als locals habilitats per fer-ho entre els dies 14 i 20 de juliol; aquestes també rebran un correu electrònic amb un enllaç per votar telemàticament,
  • o bé inscriure's a través del formulari que es troba a la pàgina web i votar, forçosament, de forma presencial el dia 26 de juliol a algun dels col·legis de la seva circumscripció electoral.

Al Vallès Oriental, podeu fer la inscripció presencial al cens a la seu de la CUP a Granollers:

Carrer Sant Bartomeu, 3
(al costat del Mercat de Sant Carles)

En les següents franges horàries:

Divendres 17, de 10h a 13h i de 18h a 20h.
Dissabte 18, de 17h a 21h.
Dilluns 20, de 11h a 13h i de 17h a 20h.

Cartell inscripció cens primàries

Al Vallès Oriental, podeu fer la inscripció presencial al cens a la seu de la CUP a Granollers