Hi tornem: fem de Granollers una ciutat més valenta!

La Crida per Granollers-CUP té gairebé a punt seva candidatura de cara a les eleccions municipals del 26M per continuar amb la seva lluita institucional. Després de la presentació dels encapçalaments de la candidatura el passat 30 de març, el 13 d'abril es procedirà a la presentació de tota la llista.

Els encapçalaments de la candidatura són:

1. Raquel Poveda
2. Josep Maria Gontan
3. Pep Medina
4. Roser Rodríguez
5. Sònia Angelats
6. Eduard Navarro

Maria Oliver serà en el lloc simbòlic número 25 de la llista.

Paral·lelament, estem treballant en el tancament del nostre programa i els eixos prioritaris que proposem per a la ciutat. El dimarts 9 d'abril farem una assemblea oberta on tancarem aquestes prioritats.

Des de la Crida per Granollers-CUP volem presentar-nos amb un projecte que renovi d'una manera decidida i atrevida la ciutat, un projecte que acabi amb el caciquisme i les xarxes clientelars de la ciutat -sigui aquest un mayoralisme d'esquerres o de dretes- i que prioritzi els drets socials i civils de la gent per sobre dels interessos particulars i corporatius; que reforci els serveis públics i deixin d'estar en mans de gras multinacionals; que sigui decididament més respirable i sense agressions al poc entorn que ens queda; i que tingui el feminisme, la inclusió social i l'antifeixisme en tot el que s'esdevingui.