COVID19 | La piscina municipal ha de suspendre el cobrament de quotes com han fet la resta de serveis municipals

La CUP de Granollers ha tingut constància que el Club Natació Granollers està continuant cobrant les quotes íntegres del mes de març malgrat que la piscina municipal no està prestant servei pel tancament d’equipaments pel COVID19 fa gairebé 2 setmanes. El passat dimecres 18 de març el govern anunciar que no es cobraria “les quotes equivalents als serveis municipals no prestats per l'aturada de l'activitat” i recordem que les piscines municipals continuen siguent de titularitat de l’Ajuntament de Granollers.

Malgrat la gestió de l’equipament públic estigui en règim de concessió fins al 2027, l’ajuntament de Granollers com a titular del servei ha de poder suspendre les quotes de tots els serveis municipals que no està prestant. A més, no té justificació que el Club Natació Granollers hagi presentat un ERTE per a la seva plantilla però continui obtenint íntegrament els seus ingressos en cobrar les quotes dels socis.