Concentració de suport a les preses polítiques catalanes

La CUP de Granollers va adherir-se a la concentració que va tenir lloc a la Plaça de la Porxada de Granollers el passat divendres.

El Col·lectiu de Suport a Presos i Preses Polítiques Catalanes (RESCAT) va convocar una concentració el passat divendres, 21 desembre, a les 19 hores a la Porxada de Granollers, per solidaritzar-se amb les preses polítiques Marina Bernadó i Dolores López, que en aquests moments es troben a presons a l'Estat Francès.

A la concentració van ser-hi presents una trentena de persones, que amb la llum de torxes, van presenciar la lectura d'un manifest en el que es denunciava la repressió dels estats francès i espanyol, aclamant el desig de tenir aviat entre nosaltres les dues patriotes catalanes.

Així doncs, Granollers, ciutat on vivia la Lola abans de ser segrestada per aquests estats, s'ha sumat al conjunt de pobles i ciutats on ha tingut lloc de forma simultània una concentració o marxa de torxes convocades per RESCAT.