Concentració de suport a la lluita dels docents a les Illes

L'Assemblea Local de la CUP de Granollers, conscient de la importància de la vaga indefinida portada a terme per l'Assemblea de Docents de les Illes Balears, amb el ple suport de tota la comunitat educativa, creu que el moviment solidari s'ha d'estendre a cada racó de Catalunya, a cada racó dels Països Catalans, contra el TIL, en defensa de la nostra llengua i contra les nefastes polítiques educatives i lingüístiques del govern de les Illes i del govern de l'estat espanyol.

És per això que hem decidit convocar una concentració en solidaritat amb la vaga i les mobilitzacions de la comunitat educativa de les Illes, perquè creiem que ens estan marcant el camí a seguir per fer front al conjunt de polítiques neoliberals:

DIMARTS 8 d'octubre a les 19h
a la plaça Porxada de Granollers

Convoquem a mestres, famílies, AMPAs, alumnes, entitats i col.lectius comarcals, a la ciutadania en general, per unir el nostre CLAM a la veu dels docents de les Illes en vaga indefinida des de fa 3 setmanes.

NI TIL, NI RETALLADES, NI LOMCE!
EDUCACIÓ EN CATALÀ!

Esdeveniment al Facebook: https://www.facebook.com/events/1422116438003704/