Assemblea Oberta per la ruptura a Granollers

Aquest dissabte 31 de gener al matí tindrà lloc a Granollers una de les diferents assemblees obertes que es realitzen al territori per començar a construir la proposta de la Crida Constituent de cara a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 27 de setembre. A través de diferents debats i diferents documents i propostes es pretén consensuar un full de ruta i propostes de noms i de candidates i candidats.

La Crida Constituent és una iniciativa de diferents organitzacions de l’esquerra anticapitalista i independentista per articular de cara als previsibles comicis del 27-S una candidatura unitària d’esquerres, amb plantejaments de radicalitat democràtica i que assumeixi que la independència és clau pel que es coneix com a ruptura constituent, és a dir, la independència com a oportunitat històrica per poder establir les bases d’un nou model polític, social i econòmic.

L'emplaçament llençat per la Crida Constituent i la CUP, s'ha obert a tot el territori un procés participatiu (Per la ruptura amb el règim del 78, el capitalisme i el patriarcat) que consisteix en realitzar diferents Assemblees Obertes per tot el Principat entre els propers 23 de gener i 1 de febrer. Aquestes han de servir per validar i esmenar, si s’escau, els documents que s’hi porten a debat.

L’assemblea que es realitza a Granollers aquest dissabte 31 a les 11 hores al Centre Cívic Jaume Oller està convocada també per als municipis de la Vall del Tenes, Caldes de Montbui, Les Franqueses i La Garriga. També es realitzen assemblees aquest divendres 30 a Sant Celoni (també per a Palautordera i Sant Esteve), el dissabte 31 a Cardedeu i a Breda i el diumenge 1 de febrer a Mollet.

Llegeix el marc polític i vine a participar!